Meewerkend Teamleider logeren 16 – 20 uur per week

Voor ons logeerhuis in Heerhugowaard (de Noord) is Stichting KanZ Heerhugowaard op zoek naar een enthousiaste, flexibele, energieke en vrolijke teamleider.

Wij zijn op zoek naar een ervaren begeleider gehandicaptenzorg die past in de rol van teamleider. Aan jou de uitdagende taak om het team van het logeerhuis aan te sturen en te laten groeien, om samen te zorgen voor een fijne tijd voor onze logés. Je bent het gezicht van het logeerhuis en bent verantwoordelijk voor de geboden zorg, een deel van de administratie en het beheer van de locatie. Je stemt je taken en beleid af met de Zorgcoördinator.

Wat wordt er van jou verwacht?

- Je draagt zorg voor de fijne en huiselijke sfeer van het logeerhuis.

- Je stuurt een jong team van logeerbegeleiders aan.

- Samen met de ouders en collega’s stel je zorgplannen en protocollen tbv. medicatie, epilepsie, sondevoeding, etc. op en legt deze vast in een registratiesysteem.

- Je werkt gemiddeld twee logeerweekenden per maand en op wisselende doordeweekse dagen tijdens de opvang in de schoolvakanties.

- Je werkt doordeweeks gemiddeld een dagdeel aan de administratieve en overige taken.

- Je draagt verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de geboden zorg.

- Je neemt de dagelijkse leiding en bent het eerste aanspreekpunt voor ouders en collega’s.

Ben jij iemand met ervaring met een leidinggevende rol binnen een team?
Heb je kennis van en ervaring met PGB en Zorgovereenkomsten en – beschrijvingen?
Heb je ervaring en affiniteit met de doelgroep?
Wil je graag werken in een jong en enthousiast team? Je kennis en ervaring inzetten om het logeerhuis verder te laten groeien?
Kortom; Ben je op zoek naar een leuke, afwisselende en uitdagende functie in de gehandicaptenzorg? Heb je HBO werk- en denkniveau en een passende opleiding afgerond?
Spreekt de rol van teamleider en de verantwoordelijkheden die hierbij horen je aan?

Solliciteer dan!

Wij bieden je een voorlopig contract (12 maanden) voor 16 – 20 uur per week, met mogelijkheid tot verlening en zicht op een vaste aanstelling, bij gebleken geschiktheid en ongewijzigde omstandigheden.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg (FWG 50).

Je kan je sollicitatie richten aan: Christiaan Kwint via info@stichtingkanz.com

Solliciteren kan tot en met 20 oktober 2023. De sollicitatiegesprekken zullen worden gehouden in de eerste week van november.

Voor algemene informatie over stichting KanZ ga je naar: www.stichtingkanz.com

Voor nadere informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Marieke Bol – Zorgcoördinator Stichting KanZ op 06 41378821

unsplash