Zorgmedewerker voor gemiddeld 24 uur per week

Voor ons logeerhuis en de KanZ klas zijn wij, met ingang van 1 september 2024, op zoek naar een zorgmedewerker voor 2 vaste dagen doordeweeks gedurende de schoolweken en twee weekenden in de maand.

In de KanZ klas op het IKC Oudkarspel krijgen leerlingen met een (ernstige) verstandelijke of meervoudige beperking onderwijs op maat maar ook de benodigde zorg en begeleiding.
In de klas werk je nauw samen met je directe collega’s, samen dragen jullie zorg voor het onderwijs- en zorgaanbod voor ‘jullie’ kinderen. Daarnaast maak je natuurlijk ook deel uit van een enthousiast, divers en fijn team binnen het IKC Oudkarspel.

In het KanZ-zzz logeerhuis in Heerhugowaard de Noord bieden we logeeropvang aan kinderen en jongvolwassen met een (ernstige) meervoudige beperking. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze logés een fijne tijd hebben. Je werkt in het logeerhuis zowel dag-, avond-, als slaapdiensten gedurende de weekenden (2 weekenden per maand). Je werkt volgens een vast rooster zodat je voor het hele jaar weet welke weekenden je werkt.

Wil jij:

• Kinderen met een (ernstige) verstandelijke of meervoudige beperking stimuleren en begeleiden in hun ontwikkeling?
  • Onze kinderen zowel individueel als in groepsverband begeleiden bij diverse activiteiten?
  • Bijdragen en uitvoering geven aan de in het (Onderwijs-) Zorgplan gestelde doelen en afspraken?
  • Bijdragen aan een veilige en prettige sfeer op de groepen en locaties waar je werkt?
  • Zorgen voor het welzijn van de kinderen en ze ondersteunen bij hun persoonlijke verzorging?
  • Bijdragen aan een prettige werksfeer in onze teams?
  • Een afwisselende baan waarbij je op twee locaties en zowel doordeweeks als in het weekend wordt
    ingezet?

Heb jij:

• Een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 MMZ of Verpleegkunde of een relevant diploma op HBO
    niveau?
  • Ervaring en/of affiniteit met onze doelgroep?
  • Kennis van en ervaring met epilepsie, het toedienen van medicatie en sondevoeding of bereid je
    hierin te laten bijscholen?
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel?
  • Een goed gevoel voor humor?
  • Inlevingsvermogen en geduld?
  • Geen moeite met schakelen tussen twee locaties en teams?

Denk je dat je past binnen onze organisatie en spreekt onze visie je aan?
Solliciteer dan!

Wij bieden je een voorlopig contract (12 maanden) voor gemiddeld 24 uur per week. Bij gebleken geschiktheid en onveranderde omstandigheden word je contract verlengd en mogelijk omgezet in een vaste aanstelling.
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Deze functie valt in FWG 40.

Je kan je motivatie en cv. richten aan: Christiaan Kwint – Directeur Stichting KanZ Heerhugowaard
info@stichtingkanz.com o.v.v. sollicitatie zorgmedewerker

Solliciteren kan tot 11 juli 2024. In de week van 15 juli zullen we de geselecteerde kandidaten
uitnodigen voor een meeloop dag en gesprek.

Voor algemene informatie over stichting KanZ ga je naar: www.stichtingkanz.com

Ben je enthousiast geworden en denk je dat jij die fijne collega bent die wij zoeken?
Stuur dan je motivatiebrief en cv naar: info@stichtingkanz.com onder vermelding van Sollicitatie Logeerbegeleider t.a.v. Christiaan Kwint.

unsplash